BajsLina

Att känna sig fast

Publicerad 2018-04-14 08:03:10 i Allmänt, Mående,

Jag har nästan alltid känt mig bunden till mina känslor samt andras. Det krockar givetvis extremt mycket och ofta lyssnar jag inte på mina egna känslor utan alla andras och agerar därefter. Samtidigt fortsätter jag att dränera mig själv och mina närmsta med mina tankar och känslor genom att älta dom.  

I fredags bestämde jag min för att säga upp mig. Det känns extremt lättande men också jobbigt, då jag sätter mina kollegor lite i skiten... Samtidigt vet jag att jag mår skit på min arbetsplats MEN det är inte det enda jag mår skit över såklart. Jag måste få ordning på det vardagliga och sluta gömma mig. Sluta tro att allt kommer gratis genom att läsa en bok. För det gör det ju aldrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela