BajsLina

Att känna sig hel

Publicerad 2018-03-21 20:02:05 i Allmänt, Mående,

Så jävla länge som jag inte har tillåtit mig att känna. Alltid sökt efter den där extrema lyckan utan att ta till vara på alla mina andra känslor. Jag har vetat att jag behöver vara ledsen för att vara sådär glad. Ändå har nedstämdheten och tomheten varit som gift för mig. Något jag bara har velat byta ut mot den där lyckan. Inte riktigt accepterat att vara nere utan varje gång fruktat att "nu är jag där igen". 


Men det är dom stunderna jag behöver ta hand om mig själv som ett barn. Säga att ingenting är mitt fel. Trösta och hjälpa. Bara finnas för mig själv när jag faktiskt behöver det som mest.



I’m damned if I do and I’m damned if I don't. Well what the hell, I’m gonna let it happen to me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela