BajsLina

Negativitet och positivitet

Publicerad 2018-03-17 14:09:44 i Allmänt, Mående,

Jag känner att jag har haft en väldigt negativ ton dom senaste dagarna både här på bloggen och privat. Liksom fokuserat på det som har varit eller är dåligt. Nu vill jag göra ett inlägg där jag pratar om allt positivt. Så här kommer det:

  • Att jag för första gången fick höra att min pappa är stolt över mig.
  • Jag fortsätter med min meditering även om det inte känns så superkul och att det ger mig jättemycket just nu.
  • Det har börjat blomma i våra växter här hemma. För första gången i mitt liv har jag skött om blommor. Det har gett resultat och liv.
  • Jag bor med min bästis. Hallå?!? Världens previlegium ju!! Stod och dansade som galningar hela förmiddagen. Morgongymnastik i sitt esse!
  • Det börjar bli vår!!! Så himla underbart att det är ljust ute. Från morgon till kväll. Helt otroligt. 
  • PS. I love you. Världens. Bästa. Film. Kollade på den igår och grät ögonen ur mig. Sjukt jävla befriande att gråta plus en sån himla fin film.
  • Promenerade till jobbet igår för första gången på över ett halvår. Att se glittret i snön, hur ljuset lös över hela Östersund, fåglarna som kvittrade, frosten på ögonfransar, mustasch, och kindhår såg jätteroligt ut på alla (inkls mig själv) men var ett tecken på liv. Älskade det.

Nu ska jag få i mig lite mat och meditera. Sedan får jag se vad denna bakistjej pallar med. 

Puss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela